پخش زنده اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت از شبکه سیمای کرمان 

پخش زنده اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت از شبکه سیمای کرمان 

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: عصر امروز ۱۵ مرداد راس ساعت ۱۶ اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت به صورت زنده از شبکه سیمای کرمان پخش می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت، گفت: عصر امروز ۱۵ مرداد راس ساعت ۱۶ اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت به صورت زنده از شبکه سیمای کرمان پخش می شود.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این گروه سرود عصر امروز به دعوت از موسسه آفرینش های هنری سپاه ثارالله استان کرمان در محل حسینیه ثارالله این شهر سرود اجرا می کند.

وی بیان کرد: قرار است امروز بچه های گروه سرود شهید پایدار به مناسبت دهه امامت و ولایت، سرود امام مهربانی در وصف امام علی علیه السلام را به صورت زنده اجرا کنند.

عباس زاده اظهار کرد: با برنامه ریزی های قبلی و با تمرین های شبانه روزی بچه های گروه سرود شهید پایدار، خوشبختانه این سرود به موقع برای اجرا در دهه امامت و ولایت آماده شد و برای نخستین بار است که توسط این بچه ها در این دهه اجرا می شود.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ابراز کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری هرگونه تجمعی، امکان برگزاری جشن عید غدیر نیست بنابراین تصمیم گرفتیم برای ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه و همچنین تبلیغ غدیر سرود تولید کرده و اجرا کنیم.

وی یادآور شد: به همین منظور قرار است روز های ۱۷ و ۱۸ مرداد، در چند نقطه از شهر جیرفت و رودبار جنوب سرود خیابانی اجرا کنیم.

 

عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: پیش از این نیز در ایام کرونایی چندین سرود به مناسبت های مختلف از جمله برای تجلیل از مدافعان سلامت و سرودی نیز به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام به صورت خیابانی توسط گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اجرا شد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شد.

پایان پیام/ 586